Så var det gjort. 10km löpning, eller ja i mitt fall blev det jogg. Jag känner fortfarande av halsen så jag bestämde mig att springa 1km gå 1 minut springa 1km osv. Det fungerade jättebra, visst jag fick inte världens bästa tid, 64 min, men med tanke på att jag gick samt stannade vid varje vätskekontroll så är jag nöjd.
det var väldigt varmt så jag tog de svampar jag fick och tryckte ner i huvudet :]
Vid upploppet stod Andreas, Saga, Wille, Anna, Lucas och Maja och hejjade på mig ♥ och efter att jag fått stämpeln i passet så gick vi till torget och tog en glass.
Nu är jag helt slut och skall strax krypa ner i sängen och sova som en gris - har jag sagt att jag älskar semester??
 
 
 
varbergsloppet,

1 kommentarer

Lina Johansson

16 Jul 2012 07:32

Du är grym !! :) Hejja hejja !
Nästa år hänger jag med !

Kommentera

Publiceras ej