I fredags var det min tur att ha tjejmiddagen och det bjöds på mat och efterrätt LCHFstajl :}
Tacopaj till middag och jordgubbar med grädde till dessert - mums! Det blev en rolig kväll med massa skratt och spelande. Dock blev det en kort kväll då alla gäster gått kl 01 men det gör absolut ingenting, för tydligen tål jag ingenting längre, jag blev jättedålig på 3 (!) glasvin. Halv 4 på natten låg jag ff och dividerade med mig själv om jag verkligen behövde kräkas efter 3 glas?? Det blev aldrig så men gud vad jag mådde dåligt! Jag tror jag får dra min gräns vid ett glas vin, jisses, är det för att jag har fyllt 30 månne? En kär vän till mig påstår detta och jag tror henne faktiskt. Sedan har jag en kollega som hävdar att allting rasar vid 47 års ålder och snabbt ska det tydligen gå med, vid 50 känner du inte längre igen dig själv när du tittar dig i spegeln . . . Sidospår, här kommer bilder från tjejkvällen:
 
 
 

1 kommentarer

Kim

02 Jul 2012 16:51

Haha ne jag ser ut som en mupp! Stäng munnen

Kommentera

Publiceras ej